Laura Meriluoto on ehdolla eduskuntavaaleissa 2.4.2023.

Kaikille hyvä elämä nyt ja huomenna
Kaikki tarvitsevat ihmiselle hyvän elämän.
Hyvässä yhteiskunnassa ihminen ei ole köyhä tai yksin. Hän saa apua.
Hyvä yhteiskunta auttaa ihmisiä vauvana ja vanhana, koko elämän.
Hyvä yhteiskunta on kaikille ihmisille hyvä, sama.
Hyvä yhteiskunta tekee työtä, että hyvä elämä on myös, jos ihminen on erilainen.
Jos ei ole esimerkiksi sama kieli tai uskonto tai kotimaa tai terveys, se on ok.
Hyvä yhteiskunta on kaikille hyvä.
Hyvä yhteiskunta on hyvä myös lapsille, nyt ja kun lapset ovat isot.
Me autamme ympäristöä, että ympäristö ja luonto on terve myös, kun lapset ovat isot.
Meidän pitää auttaa ympäristöä, että se on vahva myös lapsille.
Nyt on tärkeää, että teemme yhdessä nämä asiat.